Informatikai támogatás
A Kar informatikai támogatását az Informatika Osztály végzi.
HelpDesk
Az egyetem informatikai szolgáltatásaival kapcsolatos információk kérése, tájékoztatás nyújtása, szolgáltatás igénybevétele, hibabejelentés és incidenskezelés a HelpDesk központosított csatornáin lehetséges:
Bejelentés Kollégák részére a következõ weboldalon: helpdesk.ppke.hu
Hallgatói bejelentés/kérelem E-mail címe : it@helpdesk.ppke.hu
Telefonon hétfőtől csütörtökig naponta 8:00 és 16:30 óra között, pénteken 8:00 és 14:00 óra között: (36 1) 4297-260
Személyesen: PPKE JÁK (1088 Budapest, Szentkirályi utca 28. I.)
Amennyiben a probléma jellege olyan, hogy távoli segítségnyújtás lehetséges, akkor a távoli segítségnyújtás a TeamViewer program segítségével történik.
WIFI
WIFI
Eduroam WiFi hálózat elérhetõ, mely sibboleth azonosítóval használható.